niedziela, 25 października 2015

Zielony koktajl

-Co Ty jesz? Czy to w ogóle jest dobre? Wygląda, jak by już raz ktoś to przetrawił...
-Ale jak smakuje! Chcesz skosztować?
-Chcę! - I ja też chcę! - I ja!
Trzy łyżeczki zanurzają się po kolei w brei przyniesionej przeze mnie do pracy w szczelnie zamykanym pojemniczku na śniadanie.
- Jakie dooobre!!! - zgodnie orzeka chór!
Tydzień później.
- Wiesz co? Zrobiłam w domu takie jak ty. Moja córka jest zachwycona.
Kurtyna.
Brawa.
I znów gramy przedstawienie, w którym robimy pożywny i zdrowy koktajl owocowy. 

  • 1 banan
  • 1 jabłko
  • 1/2 szklanki soku pomarańczowego*
  • 2 garści roszponki*
  1. W soku pomarańczowym zmiksować blenderem roszponkę,
  2. Dodać pokrojone na kawałeczki jabłko (bez gniazd nasiennych) -> zmiksować blenderem,
  3. Dodać banana (obranego ze skórki) -> zmiksować blenderem,
  4. Pić/jeść!
* Zamiast soku pomarańczowego można użyć np. soku z zalewy ananasa w puszce, a zamiast roszponki - innej sałaty. Koktajl można wzbogacić melonem, brzoskwinią, avokado lub innymi owocami wedle upodobania. 


1 komentarz:

  1. Super miks :) Cieszy nas rosnąca popularność zielonych koktajli! Miksujcie na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń